Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,10 per pakket via PostNL met track and trace code, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Het staat u natuurlijk vrij om een pakketdienst te gebruiken die u het beste aanstaat. Wij raden u aan om altijd een retourzending met track and trace code te kiezen. Dit zodat u verzekerd bent voor verliezen van het pakket en als bewijs dat wij het pakket hebben aangenomen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via de contact pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen of zelfs niet retour aannemen. Mocht uw product dusdanig beschadigd zijn dan sturen wij het pakket naar u terug. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Mocht u twijfels hebben over de staat van het product? Neemt u dan alstublieft contact met ons op via e-mail en stuur hierbij foto's van het product. 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen via de contact pagina. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.